Min katt <3



Sötaste katten!! <3
 
Jag lovar att detta är världens sötaste och snällaste katt i hela världen. Hon kan kommer till mig när jag sitter och ser på TV eller nåt, och då vill hon bli klappad och ligga i knäet...Söööt är hon!! <33 Hon kan ligga där i timmar och bara spinna och sova. Ibland eller nej, typ hela tiden önskar jag att jag vore en katt. Gå ut nån gång ibland, men mest ligga inne och sova och vila och äta. Bli kliad och klappad på och lekt med i princip hela tiden...ååååh, i mitt nästa liv tänker jag bli en katt ;) <3

Hihi, rolig blogg jag har, men ändå. Typ ingen läser ju ändå och eftersom mina djur faktiskt är en stor del av mitt liv får de vara med. Måste lägga in en bild på mina fyra marsvin sen någon gång :D jaja ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0