Byta skola

Jag ska byta skola på måndag, till engelska skolan. Fårse hur det går men jag var där i måndags och testade på, och det verkade bra. Kommer däremot sakna alla på Atlas sjuuuukt mke <3 :(
Imorgon ska jag nog på stan för jag måste köpa ett par svarta mjukisbyxor, och jag ska kanske köpa en grå munkjacka men har inte bestämt mig än. Snart ska jag nog lägga mig och läsa lite ;)

Är jag den enda som bara läser när jag har tråkigt och inte annars? För det känns ju lite onödigt att läsa en bok när ens egna liv är roligare, eftersom jag läser mke nu måste det betyda att jag är uttråkad.....eller?? :D

Aja......Gick bra på tävlingen i helgen jellafall. Kom trea så ja är stolt för det var ju bra motstånd och jag spelade bra :D Hihi <33 vet att typ ingen läser min blogg men ändå.. ;)

Märta!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0